Zwroty i reklamacje

Jesteśmy wdzięczni za wybór naszego sklepu RodzicielskaBaza.pl jako miejsca, w którym znajdują Państwo wysokiej jakości zabawki oraz akcesoria dla swoich dzieci. Naszym celem jest zapewnienie pełnej satysfakcji z zakupów, jednakże rozumiemy, że czasami mogą wystąpić sytuacje, w których konieczne staje się złożenie reklamacji lub dokonanie zwrotu.

Zwroty i Reklamacje:

Jeśli zakupione produkty nie spełniają Państwa oczekiwań, mają wady lub potrzebują wymiany, prosimy o skorzystanie z naszej polityki zwrotów i reklamacji. Chcemy, aby proces ten był dla Państwa jak najbardziej przejrzysty i wygodny.

Zwroty:

Jeśli z jakiegokolwiek powodu zdecydują się Państwo na zwrot zakupionego towaru, mają Państwo prawo do tego w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Proszę upewnić się, że produkt jest w stanie nienaruszonym, oryginalnym opakowaniu, a wszelkie metki są nadal dołączone.

Prosimy o przesłanie zwrotu na adres:

PozdrozneWalizki.pl
Łęki Górne 52
39-221 Łęki Górne

Reklamacje:

Jeśli zakupiony towar posiada wady lub nie spełnia Państwa oczekiwań, prosimy o niezwłoczne skontaktowanie się z naszym działem obsługi klienta pod adresem sklep@pozdroznewalizki.pl Postaramy się rozwiązać wszelkie problemy jak najszybciej i w sposób satysfakcjonujący dla Państwa.

Dziękujemy za zrozumienie i współpracę. Jesteśmy tu, aby pomóc i uczynić Państwa zakupy jak najbardziej satysfakcjonującymi.

Z poważaniem,

Zespół PozdrozneWalizki.pl